Certyfikat kwalifikowany
Podpis elektroniczny dla płatników ZUS i do innych zastosowań.
Zamów zestaw z certyfikatem kwalifikowanym do składania podpisu elektronicznego.
Zastosowanie zestawu z certyfikatem kwalifikowanym:
- kontakt drogą elektroniczną z:
- ZUSem (rozliczanie składek przez program Płatnik),
- GIIF (Generalny Inspektor Informacji Finansowej),
- GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych),
- UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny),
- KIO (Krajowa Izba Odwoławcza),
- KRS online (Krajowy Rejestr Sądowy),
- e-PUAP ( Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
- składanie e-deklaracji podatkowych,
- podpisywanie faktur elektronicznych (e-faktury),
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- uczestniczenie w aukcjach i przetargach elektronicznych,
- składania pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym,
- składania wniosków o dotacje unijne (PARP),
- przesyłania do Starostwa przez Ośrodki Szkoleń Kierowców zaktualizowanych Profili kandydatów na kierowców.
SimplySign mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny.
SimplySign zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie podpiszesz wszelkie e-dokumenty jakbyś podpisywał je własnoręcznie. Jest to pierwsza tego typu usługa oferowana na rynku polskim, która:
- funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika,
- działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, Mac OS),
- umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie,
- gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie).
- przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji,
- do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US,
- przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
- do podpisywania faktur elektronicznych.